torsdag

Velkommen

Hei og velkommen til denne norske siden der jeg kommer til å ta opp temaer hovedsaklig men UDS og UDS bygging, tips og triks. Her håper jeg at det er rom for tilbakemeldinger og tips hvordan man kan få tak i tøner og deler og ikke mint hvordan få tak i deler.

Litt om meg selv og hvorfor jeg ønsker å opprette denne bloggen.

Jeg begynte som mange andre med en grill fra REMA 1000 til 199,- kroner for fem år siden, deretter kjøpte jeg en Weber 57 cm som ble flittig brukt i 2.5 år.. men etterhvert som jeg forsto at det gikk men var litt vrient å kontrollere temperaturen på lo & slow seanser. Pulled Pork på opp til 22 timer og spareribs på tider rundt 4-6 timer... det tok for lang tid. en WMS kostet litt for mye til mitt budsjett så hva gjør jeg.

Som mange andre surfet jeg nettet for løsninger, og fikk ett tips fra min svoger at det var noe som het UDS. (Uprised Drum Smoker) eller populært kalt Ugly Drum Smoker.

Det som er flott med en UDS er at det ikke er noen fasit på hvordan denne skal være. og det finnes utallige versjoner på dette utstyret.

Så inntil jeg har fått laget noen innlegg så håper jeg dere kan poste kommentarer om det er noe dere lurer på eller om det er tema dere vil jag skal publisere. :)

Mvh

Alf Rasmussen -

Nafle BBQ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar